MSc in Marketing
Glasgow, Vương quốc Liên hiệp Anh và Bắc Ireland
KHOẢNG THỜI GIAN
1 Years
NGÔN NGỮ
Tiếng Anh
NHỊP ĐỘ
Toàn thời gian
THỜI HẠN NỘP ĐƠN
Yêu cầu thời hạn nộp đơn
NGÀY BẮT ĐẦU SỚM NHẤT
Yêu cầu ngày bắt đầu sớm nhất
HỌC PHÍ
GBP 5.500 / per year *
HÌNH THỨC HỌC TẬP
Trong khuôn viên trường
* Home, RUK and EU students; £12600 International students
học bổng
Khám phá các cơ hội học bổng để giúp tài trợ cho việc học của bạn
Giới thiệu
Transparent, global and technology-driven marketing is on every organisation’s checklist for success and top marketing practitioners need new skills in order to continue to deliver in increasingly competitive environments.
We believe in the importance of becoming responsible decision-makers in business. At Glasgow Caledonian University you’ll further develop your knowledge and experience of the concepts of sustainability, ethical leadership and social responsibility that can bring about positive change in the global world of marketing.
Join GCU’s award-winning Glasgow School for Business and Society and immerse yourself in the latest digital and international marketing trends and become the positive influence that employers have come to expect from graduates of GCU. You will benefit from learning alongside students from different parts of the world with diverse backgrounds and experiences. This opportunity gives you insights into the culture and contexts of marketing in different countries.
Your career
Graduates of the masters programme will enhance their profile by developing the latest marketing knowledge and skills needed to progress their careers within organisations operating in business, consumer and third sector markets.
GCU marketing graduates have been employed around the world in a variety of positions, with employers including: PepsiCo, Hewlett Packard, Visit Scotland, Virgin Media, Duracell and Three.
International student start dates
For new international students, orientation events start on 14 September 2018. This extra time is specifically designed to assist new international students in settling into the UK and GCU prior to the start of general student induction and teaching.
There will be a whole host of fun and informative activities taking place during this period, including campus and city tours, as well as welcome events where you can meet other international students.
Professional accreditation
The Chartered Institute of Marketing (CIM) is the leading professional body for marketers worldwide and exists to develop the marketing profession, maintain professional standards and improve the skills of marketing practitioners.
GCU has joined forces with CIM to give students the opportunity to gain professional qualifications through CIM Graduate Gateway. CIM qualifications are highly sought after by employers, and map alongside our own degrees which ensures we are equipping students with the best opportunities for a successful marketing career.
Tuyển sinh
Chương trình giảng dạy
Bạn sẽ học gì
Công nghệ kỹ thuật số và vai trò của chúng trong tiếp thị đã phát triển đáng kể trong những năm gần đây. Khi những phát triển này ngày càng phát triển, thách thức đối với các nhà tuyển dụng là nắm bắt các công nghệ kỹ thuật số mới để nâng cao cơ hội kinh doanh và nghề nghiệp. Do đó, nhu cầu cạnh tranh ở cấp độ công nghệ và quốc tế là yêu cầu đối với mọi sinh viên tốt nghiệp ngành kinh doanh và tiếp thị.
Khi còn là sinh viên, bạn nhận được tư cách thành viên liên kết của Học viện Tiếp thị Công chứng (CIM), nơi cho phép bạn tiếp cận nhiều loại thông tin tiếp thị chuyên nghiệp, cơ hội kết nối với các học viên tiếp thị CIM khác và tùy chọn bổ sung để lấy bằng cấp chuyên nghiệp và đạt được đầy đủ Tư cách thành viên CIM.
Học hỏi từ hơn 30 năm kinh nghiệm tiếp thị và tiếp cận các kỹ thuật tiếp thị phù hợp nhất, phù hợp nhất với ngành mà các nhà tuyển dụng tiềm năng đánh giá cao nhất. Phát triển những ý tưởng mới và thách thức ngành của bạn để tạo ra sự khác biệt dù ở quy mô địa phương, quốc gia hay toàn cầu. Bạn sẽ:
- Đánh giá và tiếp cận một cách phê bình lý thuyết và thực hành tiếp thị hiện đại
- Khám phá vai trò của thương hiệu, truyền thông, công nghệ và xây dựng mối quan hệ trong chiến lược tiếp thị
- Phân tích và đánh giá cao cả môi trường kinh doanh và kỹ thuật số trong bối cảnh quản lý tiếp thị
- Nghiên cứu các tình huống và vấn đề tiếp thị thực tế
- Áp dụng kiến thức và hiểu biết về tiếp thị vào việc ra quyết định và thực hiện chiến lược, đổi mới và sáng tạo